PELIK TAPI BENAR. bolehkah anda teka apa bendanya?

Kejadian Pelik
1. Benda bulat hitam seperti bayang di rakam di cctv pada 11 hb jan 2010 (915- 945 am), 12 hb (7 17- 7 46am) , 13hb (6 49am). Kenapa cctv nampak tapi mata kasar tak nampak? Makhluk jin syaitan dicipta dari api dan ia mengeluarkan haba yang mana kepanasan ini boleh di kesan oleh camera (lebih jelas lagi jika camera itu ada cahaya infra red). Jika kita meletak jangka suhu disitu ianya akan naik disebabkan alasan yang sama. Benda ini mungkin senjata yang di hantar atau disitu tempat laluannya. Yang mana jika di benarkan boleh masuk dalam saluran darah, membentuk angin yang mana boleh dirasa berketul ketul atau berbijik. Ia boleh menyebabkan kesakitan saraf. Kemasukannya terjadi bila kita lalai, tidur lepas subuh, lepas asar dan lepas magrib. Menjadikan badan kita berat dan malas.

2. Jangan takut pada makhluk halus, ia tak boleh membuat apa-apa mudarat kecuali gangguan kecil pada emosi dan kesukaran membuat keputusan akibat was-was yang di wujudkan. Hati dan fikiran kita, kita yang control . jika kita benarkan hati kita sakit, pemikiran dan emosi kita terganggu barulah fizikal kita akan rosak. Kebosanan adalah masalah hati dan pemikiran yang boleh di kawal. Jika kebosanan tidak di tukar kepada keseronokan oleh keputusan kita sendiri, maka badan kita akan letih dan rasa mengantuk lebih dari memanjat gunung kinabalu lagi.
3. Jadikan hati tetap, lupakan peristiwa silam. Buat keputusan positive . sangka baik, maafkan orang, jauhi dengki dan bersifat zalim atau niat untuk mengzalimi orang kecuali jika tujuan mengajar nya supaya mendapat hidayah. Jadilah assative. Jangan rasa bersalah jika keputusan telah di buat. Jadilah hati seperti besi. Tegas dan tetap. Terima takdir. Jika selamatkan seseorang tetapi orang lain tak sempat lalu mati, itu telah takdir. Jangan emosi dan salahkan diri.
4. Kita cuma berusaha, Allah menyembuhkan, menghidupkan dan mematikan. Bacaan quran kita, jika betul boleh membakar syaitan, tapi bukan kita yang bakar, Allahlah yang membakar, atau menghalaunya, dan memenjaranya. Usaha kita cuma berdoa dan bertawakal.Allah boleh beri bantuan dalam bentuk apa yang ia kehendaki, dari kalangan tentera atau makluknya, sama ada dalam bentuk manusia, jin, binatang , tumbuhan, malaikat dan sebagainya.
5. Kebolehan makhluk halus memasuki badan dan pemikiran kita disebabkan kita membenarkannya. Kita takut pada mereka, tidak pada Allah. Kita risau dan bimbang menyebabkan kita stress dan tidak lalu makan serta tidur. akhirnya fizikal kita menderita.
6. Penyelesaiannya, buat keputusan segera jangan benarkan diri risau dan stress tak menentu, baca quran untuk dapat petunjuk membuat keputusan. Jadikan hati tenang dengan sembahyang malam dan zikir mengingat Allah. Bangun awal pagi , bersenam dan buang bahan toksik dalam badan keluar rumah atau letakkan stress di pokok atau rumput di luar rumah, sebaiknya waktu pagi dengan terkena embun. Jalan ke surau sembahyang subuh boleh mendapat kesegaran embun pagi dan menyihatkan badan. Yang penting badan sihat dulu.
7. Pendinding ayat quran terutama surah yassin dan pagar rumah, diri dan keluarga dengan keyakinan pada Allah yang mendarah daging.
8. Buang semua kebesaran makhluk dan masukkan kebesaran Allah dengan zikir laillahaillaulah.
9. Lupakan orang jahat, hantu syaitan, ingat hanya Allah. Jangan lalai dari itu.
10. Jangan sombong dan angkuh serta zalim terhadap manusia, dan makhluk lain. Berbuat baik secara ikhlas dan berdoa selalu.
11. Tidur , makan, ke tandas, berjalan dan sebagainya ikut sunnah Rasul dan ikut adap adap nya ( adap bergaul, berjiran , menuntut ilmu dll).
12. sentiasa berwuduk dan diri dalam keadaan bersih selalu.
13. Ingat semua makhluk adalah benda baru yang di cipta Allah yang tidak ada kuasa sedikitpun.
14. perlu perbincangan lanjut.

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA BERJAYA DAN KEKALKAN KEJAYAAN

PERNIAGAAN PERKONGSIAN ATAU SDN BHD: PILIH YANG MANA ANDA LEBIH SUKA