SUSUN KERJA
BAGAIMANA KERJA LEBIH TERSUSUN 1. BUAT SATU SATU, DAH SIAP BARU BUAT YG LAIN 2. BUAT JADUAL , COLLOR CODE PRIORITY 3. BUAT THING TO DO LIST 4. SIMPAN FAIL- LIHAT HARI HARI – SUSUN DAN UPDATE DETAILNNYA SELALU 5. CARA INGAT MAKLUMAT MENGUNAKAN TEKNIK JIBRAEL 6. CATOGORY KAN MAKLUMAT KPD HAL KERJA / HAL PERIBADI/KELUARGA/PERSATUAN a. PENTING b. SEGERA c. RAHSIA 7. BAHAGIKAN KERJA DAN FOLLOW UP- BAGI TUGAS KHAS PADA STAFF 8. MONITOR STRUKTUR ORGANISASI 9. CARA FOLLOW UP a. BUAT MORNING PRAYER b. MINIT MESY/ NOTA PENGESAHAN c. ZIARAH RUJUKAN 1. SURAH ALAM NASRUH 2. SURAH AS SHAF 3. TEKNIK JIBRAEL 4. TEKNIK HARFIAH